Pages

Friday, January 31, 2014

Dua Pemandu Samseng Berlumba Di PLUS


INILAH dua orang pemandu yang bebal yang merupakan antara penyebab kemalangan jalan raya di negara ini kerana berlumba kerana nafsu.

Maklumlah, duit banyak dihabiskan untuk mempertingkatkan prestasi kereta. Bila dah berada di jalan raya terutamanya di lebuh raya, rugi kalau prestasi sebenar enjin tidak dicuba dengan berlumba dengan pemandu lain.

Video berkenaan di saluran YouTube Gadis Proton Turbo menunjukkan dua kereta iaitu Nissan GTR berlumba dengan sebuah kereta Proton Wira yang sudah pun diubahsuai.

Lihat sahaja gelagat liar dua samseng jalan raya ini menjadikan Lebuh Raya Utara Selatan (Plus) seperti jalan milik keluarga mereka.

Pemandu di hadapan pada permulaan video memandu kereta Nissan GTR manakala pemandu di belakangnya menaiki kereta Proton Wira.

Video itu dimuatnaik pada 27 Januari lepas, dan kebanyakan komen diterima mengecam kedua-dua pemandu tidak berhati perut itu.

Tidak kira dengan memotong di laluan kecemasan dan membuat pergerakan silang secara berbahaya sebegitu, kedua-dua mereka ini sepatutnya bersyukur kerana masih hidup walaupun memandu secara berbahaya sebegitu.

Sumber: Mynewshub

No comments:

Post a Comment