Pages

Monday, January 20, 2014

MSL 2014: JDT lawan Perak

Kami mewakili PBNJ memohon maaf kepada penyokong Perak diatas insiden yg terjadi distadium larkin selepas tamat perlawanan diantara JDT menentang Perak. Untuk makluman semua pihak kami telah mengenal pasti individu-individu yg menjadi punca segala permasaalahan ini. 

Tidak ada toleransi dari pihak kami dan penyokong terbabit akan diharamkan seumur hidup dari memasuki semua Stadium di Johor yang melibatkan bolasepak. Mereka yg tersabit tidak boleh lari dari diambil tindakan dan pihak Polis telahpun mengambil tindakan sewajarnya kepada individu-individu tersebut. 

Kami memohon agar semua penyokong Johor supaya tidak menyimpan dendam keatas insiden2 yg lepas. Jangan mencemarkan nama baik negeri Johor kerana mojoriti rakyat ingin menyaksikan perlawanan bolasepak dengan penuh aman bersama rakan-rakan dan keluarga. 

Bolasepak Johor telah mara kehadapan namun masih ada segelintir penonton yg merosakkan nama baik Johor. Kalau betul sayangkan pasukan kita, sayangkan nama baik negeri kita janganlah ulangi insiden seperti ini. Jadilah penyokong yang hebat dan dihormati. 

Sekali lagi kami dgn rasa rendah diri memohon maaf. Terima kasih.








 



Kereta Pengurus Pasukan Perak


Sumber:
FB: Johor Southern Tigers, Brotherhood Johor, The Bos Gaurus, Silver State Ultras

Artikel Berkaitan:
Ngauman Harimau Selatan 
Kesebelasan utama JDT dikenalpasti 

No comments:

Post a Comment