Pages

Monday, February 17, 2014

'Kami sudah serah laporan' - T-Team

KUALA TERENGGANU - Pengurusan T-Team telah menghantar laporan perubatan oleh doktor yang memeriksa pemain, Evaldo Goncalves (gambar) dan jurulatih kecergasan pasukan, Stefano Impagliazzo buat kali kedua kepada Jawatankuasa Tatatertib Persatuan Bolasepak Malaysia (FAM).

Ketua Pegawai Eksekutifnya, Ab. Rasid Jusoh bagaimanapun tidak mahu mengandaikan sama ada surat itu itu sepatutnya sudah diterima semula oleh FAM bagi membolehkan Jawatankuasa Tatatertib memulakan langkah awal.

''Rasanya kali ini jelas. Jika tidak sampai, kita akan hantar semula," ujarnya.

Beliau yang enggan mengulas lanjut mengenai soal itu tidak mendedahkan bila laporan itu dihantar, sama ada secara pos atau dikemukakan sendiri oleh wakil T-Team.

"Apa yang saya boleh katakan, apa yang dilaporkan (Utusan Malaysia) betul. Memang kita ada hantar balik (laporan perubatan) kepada FAM.

"Tentang doktor saya tak nak ulaslah. Kita serah kepada FAM untuk membuat keputusan.

"Buat masa ini, kita akan tunggu dan lihat macam mana (keputusan FAM). Apa yang penting ialah, masalah ini tidak lagi berlarutan," katanya ketika dihubungi di sini semalam.

Utusan Malaysia kelmarin melaporkan, surat pertuduhan kepada pemimpin tertinggi Persatuan Bolasepak Negeri Johor (PBNJ) yang didakwa terlibat dalam kekecohan di Larkin ketika perlawanan Piala FA awal bulan ini lewat dikeluarkan gara-gara tulisan doktor yang kurang difahami.

Menurut sumber, Jawatankuasa Tatatertib FAM terpaksa meminta pengurusan T-Team menghantar laporan perubatan doktor yang memeriksa Goncalves dan Impagliazzo sekali lagi, kali ini secara bertaip dan bukannya bertulis tangan.

Artikel Penuh: http://www.utusan.com.my/utusan/Sukan/20140217/su_03/Kami-sudah-serah-laporan#ixzz2tachxV4a
© Utusan Melayu (M) Bhd

No comments:

Post a Comment