Pages

Monday, February 4, 2013

ND Lala berang dengan Sharnaaz


31 Jan – Bapa kepada Shila Amzah, ND Lala, berang dan kesal dengan tindakan kekasih anaknya, Sharnaaz, yang berkeras mahu merisik walaupun dihalang.
"Saya dan ibu Shila masih hidup, masih bernyawa, sekurang-kurang hormatilah kami sebagai orang tua. Kalau Shila mahu kahwin sekali pun, saya walinya, bukan Sharnaaz yang menentukan itu isterinya," ujar ND Lala kepada Harian Metro

Menurut bapa kepada penyanyi berusia 23 tahun ini, berkata, tindakan Sharnaaz yang memberitahu bahawa Shila merupakan bakal isterinya adalah sangat memalukan. 

"Sharnaaz mengakui Shila bakal isterinya dan tetap akan merisik, semua itu karut. Jangan keluar kenyataan yang boleh memalukan diri sendiri dan saya percaya keluarga Sharnaaz turut malu dengan tindakannya itu." 

Tambah ND Lala lagi, Sharnaaz yang berkeras mahu menghantar rombongan merisik anaknya itu nyata memalukan nama baik keluarganya dan menggangu karier seni anaknya.

"Tolong jangan biadab, hormati kami ibu bapanya. Ini bukan perkara main-main, melainkan kalau mereka mahu kahwin lari," kata ND Lala yang turut menjelaskan bahawa dia tidak menolak Sharnaaz sekiranya itu jodoh anaknya.

Namun, dia merasakan waktu mereka berdua ini berkahwin ini masih belum tiba lagi.

Sumber: www.yahoo.com 

No comments:

Post a Comment