Pages

Monday, February 4, 2013

Sharnaaz mahu jaga Shila kerana dia bakal jadi isterinya

10 Jan – Pelakon Sharnaaz Ahmad akui dia mengongkong kekasihnya, Shila Amzah kerana mahu menjaga Shila yang bakal menjadi isterinya kelak. 
"Memang saya kongkong dia kerana kami menjalinkan hubungan yang serius. Bukan hanya sepasang kekasih."

Ujar Sharnaaz lagi, dia dan Shila kini berada di fasa percintaan yang lebih serius dimana mereka sudahpun membincangkan mengenai perkahwinan. 

"Saya memang merancang untuk memperisterikan Shila tidak lama lagi, jika tiada aral melintang tahun 2013 akan menjadi tarikh pilihan kami berdua untuk mendiri rumah tangga." 

Jika ada yang memperkatakan tindakan beliau yang dilihat seringkali mengongkong Shila, Sharnaaz punyai alasan sendiri.

"Kami bukan bercinta main-main, tidak lama lagi kami akan mendirikan rumah tangga. Sudah tentu saya mahu menjaga bakal isteri saya agar tidak berlaku sesuatu yang tidak diingini." 


Dalam pada itu, Sharnaaz memberitahu bahawa tahun 2012 banyak kontroversi menghantui dirinya dan pada tahun ini dia tidak mahu lagi dihimpit dengan kontroversi.

"Kalau tahun lepas macam-macam cerita kurang enak keluar di dada-dada akhbar dan media. Kalau boleh pada tahun ini biarlah orang bercerita mengenai perjalanan karier seni saya pula." Ujar Sharnaaz yang ditemui di majlis tayangan filem Juvana di e@Curve, Damansara.

sumber: www.yahoo.com 

No comments:

Post a Comment